Betalen & retourneren

Betalen en retourneren

Betalen & retourneren hoe gaat dit in zijn werk? Met welke vraag kunnen wij je het beste helpen? Hieronder vindt je een overzicht van de meest gestelde vragen. Klik op één van de vragen om het antwoord te lezen. Staat je vraag er niet bij of wil je meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!

Bel een van onze medewerkers!

1. Hoe kan ik betalen in de webshop van Tom’s Carwash?

Voor de betalingen van bestellingen in onze webshop werken wij samen met Mollie. Dit is een makkelijke maar vooral betrouwbare betaaloplossing. We bieden de volgende betaalwijzen aan.

iDEAL
Via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.

Bancontact
Bankbetaalmethode uit en voor België, via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.

SOFORT banking
Beschikbaar voor klanten met een rekening in de volgende landen: Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Polen, Italië, Spanje, België en Nederland. Een SOFORT betaling bestaat uit 4 stappen:

  1. Selecteer het land en de bank waarmee je de betaling wil verrichten.
  2. Je bevindt je op het login-gedeelte van het beveiligde betalingsformulier. Meld je aan met de gegevens voor internetbankieren.
  3. Bevestig de overschrijving met pincode of kaartlezer.
  4. Vervolgens ontvang je een bevestiging van de overschrijving en/of bevestiging van de bestelling van onze webshop.

SEPA-overboeking
Wanneer je wil betalen via een SEPA-overboeking ontvang je de betaalgegevens direct op je scherm of per e-mail. Vervolgens maak je het bedrag over vanuit je eigen online bankomgeving, wanneer het je beste uitkomt. In plaats van handmatig de betaalgegevens over te moeten schrijven, biedt Mollie de mogelijkheid een QR-code te genereren waarmee de betaling voldaan kan worden via een app. Dit verlaagt de kans op fouten omdat de betaalgegevens na het scannen klaar staan in de app. Mocht de je geen gebruik maken van een QR-code en per ongeluk een fout maken bij het invullen van de betaalgegevens, dan stort Mollie de transactie automatisch terug naar je. Het verwerken van een overboeking duurt enkele werkdagen. Zodra de betaalstatus verwerkt is zullen wij de bestelling klaarmaken en verzenden.

Bankgegevens Tom’s Carwash
Wil je zelf een bedrag naar ons overschrijven? Vermeld dan je ordernummer in de betalingsomschrijving: zo kunnen we je betaling koppelen aan je bestelling.

IBAN               NL87 RABO 0103 3469 45
op de naam   Auto Reiniging Tom Aquina

2. Waarom verlopen de betalingen via Mollie?

Voor de betalingen van bestellingen in onze webshop werken wij samen met Mollie. Dit is een makkelijke maar vooral betrouwbare betaaloplossing. We bieden de volgende betaalwijzen aan.

Mollie loopt voorop als het gaat om wereldwijde regelgeving en compliance voor online betalingen. Sterke klantauthenticatie van PSD2 is de nieuwste EU-richtlijn om betalingen in Europa te reguleren. Dotweefactorauthenticatie (2FA) een vereiste voor alle online betalingen zorgen voor een veilige checkout. Waarom is Sterke Klantauthenticatie nodig? Betalingsfraude is een groeiend probleem in de financiële wereld. In het Verenigd Koninkrijk en Duitsland, de twee grootste e-commercemarkten van Europa, vindt meer dan de helft van alle betalingsfraude online plaats. Dit maakt de veiligheid van online betalingen een belangrijk aandachtspunt voor winkeliers, financiële instellingen en consumenten. Met PSD2 hoopt de EU betalingsfraude terug te dringen. Sterke Klantauthenticatie is het belangrijkste onderdeel van deze nieuwe richtlijnen, ontworpen om betalingen veiliger te maken. SCA betekent simpelweg dat als een consument binnen de EER een online aankoop wil doen, deze tijdens het afrekenen aanvullende authenticatie stappen moet uitvoeren om te bewijzen dat de hij of zij werkelijk de geverifieerde accounthouder is. Vanaf 1 januari 2021 wordt sterke Sterke Klantauthenticatie verplicht voor elke online transactie, zoals beschreven in de PSD2 SCA-vereisten. Card Schemes verplichten het gebruik van 3D Secure voor alle online kaartbetalingen, om zo aan de PSD2 SCA-vereisten te voldoen. Onze betalingsprovider Mollie voldoet aan al deze bovenstaande nieuwe eisen.

3. Bestelling afhalen bij Tom’s Carwash in Venlo

Kies je ervoor om je bestelling bij Tom’s Carwash in Venlo af te halen? Dan kun je gebruik maken van bovenstaande betaalmethoden. Of je betaald je bestelling bij afhalen contant of per PIN. Zodra de bestelling voor je klaarligt op onze locatie in Venlo ontvang jij een mail van ons.

 

4. Mag ik mijn artikelen retourneren?

De retourvoorwaarden vind je hieronder. Je kunt rustig nadenken over je aankopen. Indien het artikel geen goede match is, mag het aan ons geretourneerd worden. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Retourvoorwaarden

  1. Op onze artikelen zit een retourtermijn van 14 dagen na ontvangst van bestelling.
  2. Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
  3. Retourneert u de volledige bestelling dan krijgt u het orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

5. Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Retourkosten zijn voor eigen rekening. We krijgen wel graag een aanvraag voor retour via de mail van je zodat we een snelle terugbetaling kunnen garanderen.

Tips:
-Bewaar je verzendbewijs. Daarmee kunnen we je verzending traceren als er iets misgaat.
-Meerdere artikelen retour? Dan kan alles in 1 doos. Stop wel elk retouretiket in de doos.
-Past het niet in 1 doos? Geen probleem. Vermeld het adres en retournummer op elke doos, dan matchen wij ze in ons magazijn.

6. Wat is het retouradres?

Om te voorkomen dat je het naar een verkeerd adres retour stuurt: meld je artikel retour aan door middel van een e-mail aan ons. We sturen je dan een retourformulier op en een retouradres. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

7. Moet ik betalen bij retourneren?

Retourkosten zijn voor eigen rekening.

8. Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

We mailen je zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je het teruggestuurd hebt. Bewaar altijd je verzendbewijs. Mocht het pakket vermist raken bij de verzender kunnen wij het altijd nog proberen te traceren.

 

9. Hoe snel is een retour verwerkt?

Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het verstuurd hebt. We houden je op de hoogte via mail. Zodra je retour is verwerkt, betalen we je terug.

 

10. Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode en kan variëren van 3-5 werkdagen.

 

 

11. Vragen?

Wil je meer informatie of heb je een vraag? Neem dan contact met ons op.

 

 

Bel voor meer informatie over de algemene voorwaarden

Heeft u vragen?
Neem contact met ons op via onderstaand formulier of bel 077-354 40 90